Lite sugen att,,,,

prova en matkasse. För er som har tröttnat på Linas matkasse eller som ej har börjat med matkasse då kanske detta är något för er ICA`s matkasse. En kund till mig tipsade om denna du kan hämta kassen själv på vissa orter kör det hem också. Finns tre alt billiga kassen, laktosfria och Inspirations Kassen den är jag intresserad av men jag skall kolla läget det har ju numera Linas matkasse leverat i min lilla byhåla. Men min kund sa att ICAs var mycket bättre recept än Linas hon har provat båda. ICA Matkassen Inspiration För dig som är matintresserad, nyfiken på att prova nya smaker och vill laga mat från grunden. Recepten är lätta att laga och en av rätterna varje vecka går extra snabbt. För att ni i familjen ska få möjlighet att sitta tillsammans lite extra längre en kväll i veckan, är ett av recepten antingen plockmat eller så ingår det tilltugg och dessert. Recepten trycks på fina kort som du kan samla och du får också tips på hur du kan göra maten mer barnvänlig. Råvarorna är valda med omsorg; de är anpassade efter säsong, helst färska, gärna av svenskt ursprung och ibland ekologiska. Det blir också mycket grönsaker och någon gång ibland en vegetarisk rätt – bra för både dig och miljön. www.ica.se

Kommentarer
Postat av: Martina

Vill också prova!! Måste kollas upp!

2012-01-02 @ 21:28:40
URL: http://wwwmeeandmyfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0