Grill och glaaassssss,,,,,,

och ett häng på framsidan.

Barnen vill ju aldrig gå in på kvällarna och här finns
ju tusentals barn i vårat radhus område som inte gör
saken bättre varje kväll får jag jaga på dem för att
gå in men i kväll var det lite lättare när jag kunde
locka med fredagsmys popcorn o chips.



Jag börjar bli en fena på grilla, det blir så när man har en make som jobbar
shift o är borta alla möjliga timmar, tror jag grillat minst 10gr redan och förra
året använde vi gasolen 2gånger sedan fick jag nog,,,nej usch för gasol
grill,,,det smakar presic som man steker i vanlig stekpanna,,,nej kol skall
det vara det blir 500 gånger godare och också mysigare tycker jag.

Snart kommer våran arbetande pappa hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0