Bakpotatis och skagenröra,,,,

och en härlig ananassallad på färsk ananas....mums.

Bakpotatis går ju jättefort att göra min blev perfekt.

Stick hål med en gaffel runt om hela potatisen sedan hade
jag hushållspapper under, först 4.30min i full effekt sedan
4.30 full effekt efter att jag vänt potatisen och sedan vila den
någon minut.

Så bra med saker som går fort att göra efter jobb och träning!!!

 

Att komma hem efter jobb och träning och få säga gonatt till barnen
och sedan sätta sig ner med denna härliga tallrik med tända ljus, ingen
tve som ger ljud i bakgrunden utan tystnad bara,,,ibland älskar jag
tystnaden mer än något annat, alltid ljud på arbetet massor av folk
på träningspasset för att sedan få vila tankarna och öronen från ljud
helt underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0