Bagerilyxigheter att,,,,

rekomendera.

Att vilja hinna baka bröd är just nu inte hög prioterat, men varje gång
jag står på ICA för att välja bröd blir jag så less,,,allt smakar lika
och samma tråkiga sorter,,,suck.

Så i går Lyxade jag med att handla på Forsa bageriet där det endast
bakar bröd på surdeg och så prövade jag ett nytt knäcke,,,som är
gjort på rivna rödbetor,,,,super knäcke.
Just som småbarnsfamilj så är ju inte vardagsmaten den roligaste
pasta,fiskpinnar,pannkakor,köttbullar o.s.v men att få ha detta goa
knäcke som kan förgylla vardagsmatens köksbord.


Kommentarer
Postat av: D & E

Jag älskar Forsa och deras bröd! Varje tisdag lyxar jag till det på fm fikat med ett surdegsbröd av ngt slag och gärna pumpafrön. Mmmmmm så gott!

2009-09-03 @ 00:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0