Tillvärldens bästa make nu har han jobbat ...

img_1175 (MMS)

Tillvärldens bästa make nu har han jobbat 11 timmars pass gått upp kl 02.00 o sedan hämtat barn gått på dans med Vega o fotboll i går med Elliot fixat mat o städ o jag bara jobbar o jobbar. Så nu på sina 2 lediga dagar ska han få njuta av dessa tulpaner o idag ska han till vetrinären med Thelma o tippen med grejer o sedan Elliots friidrott o Vega har 2 lediga dagar med papi, min make är bättre än den bästa hemmafrun och det är jag evigt tacksam för, te amo.


Kommentarer
Postat av: M

Mi amor, så är livet, jag tackar för att jag har dig.

Nu måste jag se till att inte låta blommorna stå där i tre månader.



Santacruz!

2011-04-13 @ 09:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0