Nackvärk,,,

sedan söndags.
I dag köpte jag ZON de bästa som har hänt helt
plötsligt kunde jag jobba utan problem och rörligheten
vart helt annat,,,tummen upp för denna toppen och
räddaren i nöden.

 

Zon

 

 


Vad används Zon för?
Zon gel är ett utvärtes läkemedel som smörjs på huden för att stilla smärtan och dämpa inflammationen lokalt där skadan har uppstått. Zon gel används vid mild till måttlig smärta i samband med muskel- och ledskador, som t.ex. idrottsskador.

 

 



 HUR DU ANVÄNDER Zon
Doseringsanvisning
Zon gel ska endast användas utvärtes. Smörj gelen så att det smärtande området täcks 2-3 gånger per dag. Massera in gelen i huden ordentligt. Tvätta händerna efter behandlingen. Använd inte mer gel än 15 g per dag, vilket motsvarar 10 tryckningar på pumpflaskan. Behandla inte mer än en vecka i sträck. Kontakta därefter läkare om inte symtomen förbättras. Läkaren kan också ordinera en dos som är individuellt avpassad för dig.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att det blev bättre med zon!! Tack för idag, är supernöjd som alltid efter att ha varit hos dig :) Många kramar

2010-03-23 @ 22:35:01
Postat av: ylva palm

varför sa du inte till mig du hade kunnat prova aloevera heaten - den är kanon. Jag har själv provat zon salvan men den var inte bra på mig. Toppen att den funka för dig!

Kram

2010-03-24 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0