Imponerande,,,

Min träning har gått över förväntan.

För 5 veckor sedan hade jag en träff med en personlig tränare
där satte vi upp mål och i går träffade jag henne igen.

Där såg vi resultat redan =) min fettmassa hade minskat
och den fettfriamassan hade ökat ,,presic som vi hade
som mål,,,JIPPI,,,men jag har ju också varit duktig och
kommit i väg 3 gr i veckan (minst) och hållt mig frisk,,
,,peppar peppar.
Dock ej kommit i gång med styrkepogrammet men nu har
vi gått igenom det en gång till o lagt på 2 övningar till, körde
hela pogrammet i kväll och det gick hyfsat var lite svag i 3:de
rep,,men men skam den som ger sig meningen är ju att jag
skall bli starkare =)

Men vänta nu här...
Är denna bilden på riktigt? Är det möjligt att träna sig till en sådan förändring, eller är det en släng av Photoshop & kirurgi inblandat här?

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Bra jobbat! Shit vad duktig du har varit!

Grattis:)

2010-03-19 @ 06:23:40
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com
Postat av: Malin E

Haha d e nog inte ens samma tjej! Men va duktig du e Malin! Kämpa på!

2010-03-19 @ 13:39:51
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Vad duktig du är!



Sköt om dig och ha en tokrolig helg!

2010-03-19 @ 14:14:21
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0