Hårknut med blommor,,,

nu när jag har kort hår så får det vara
extra kul att fixa med min dotters hår.

Min dotter är en bestämd dam som inte går
med vad som helst med håret.

--Inte som pippi, som prinsessan.
( vilket innebär inte två tofsar utan
en tofs)

Jag gjorde det i en tofs fastän som en knut
och snabbt som ögat satte i blommor i håret
Med bar får man vara snabb annars är de där
pillar o känner i vips så är allt ut draget.

 

 
                    NUEVO PELO DESIGN

Här beundrar hon och Elliots chokladkalender de har fått i dag.
Blixten är storebrors och Musse pigg är hennes, hon fullkomligen är
tokig i Musse Pigg och när hon nu på tisdag inser att Musse Pigg skall
bjuda på choklad fram till jul, så kommer han vara poppis ett bra tag
till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0