Det stora vårklippet,,,

japp,,,,i dag rök en hel del hår av.

Som mest 10cm ända upp till hårfästet i bak
så nu är allt jämn långt och en riktigt klassisk
page och nu kan jag ha håret utsläppt.

TUSEN TACK Josefin att du gjorde mig så
fin,,,nu känns det extra kul att till våren bli
lite "ny"

Nu vill jag ha ett par nya örhängen och en
och andra vårkläder.

Hann md att lapa sol mot husväggen i 30 min
och läsa lite tidning

efter jobbet när Vega lekte i sandlådan och Elliot
cyklade runt.




 
                                            VÅRSNYGG

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt! du får spåna lite tills jag kommer för jag har ingen aning om hur jag vill ha det. Kramar Karin

2009-03-18 @ 19:27:42
Postat av: Karin

snyggt! du får spåna lite tills jag kommer för jag har ingen aning om hur jag vill ha det. Kramar Karin

2009-03-18 @ 19:28:17
Postat av: christine

Åh så snygg du är, passar ju dig perfekt! färgen skulle ja göra allt för att få, helt underbar!! syns snart!

2009-03-19 @ 11:24:14
Postat av: Mia på öppnis

Det var läckert! själv går jag runt o njuter av mina färger!!

Kram Mia

2009-03-19 @ 14:30:27
Postat av: Frida

Men ÅH så snygg du är i håret!!! Jättefin frisyr och färg. Måste oxå bara säga att du är så duktig med sax och färg. Jag är så NÖJD med mitt hår som du fixade till så snyggt förra veckan.

Vi ses snart igen.. Kramar f

2009-03-19 @ 21:33:27
URL: http://frippan.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jättesnyggt !!

Jag blev också jättenöjd med mitt hår - har fått så mycket beröm för att jag klippt det kort igen!!

Mamsen

2009-03-20 @ 10:18:17
Postat av: Martina

Åhh vad snyggt och vårigt:)

På hemmaplan igen och allt har gått bra med Lisa..

Kram o trevlig helg!

2009-03-20 @ 15:38:24
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: erika

Very classy, superfint ! Visst börjar man få vårkänslor nu, så härligt med lite SOL. puss o kram

2009-03-20 @ 16:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0