Se vad jag har,,,

skapat

Jo jag nämde ju tidigare att pysselkänslan var stor

Nu har jag vart ledig i snart 2 veckor och jag får
sådan utlopp för den kreativa sidan när jag jobbar
men nu ledig och det kryper redan i fingrarna,,,
så när jag var i affären för att köpa pärmar köpte
jag två dukar och lite färg
Här skall bli två tavlor,,,jag är ju så inspirerad av
Malin&Frida som ställde ut sina fina tavlor när
vi hade vårat jubelium på salongen,,,inte för jag
kan jämföra mig med dessa proffs(det skulle
vara en lycka att äga en tavla som dom har
målat)men de inspirerar mig hur fint det är med
färg och tavlor,,,så i allafall två tavlor det blev,,,de var så
kul jag kunde aldrig sluta satt uppe halva natten

Jaha tänkte jag vad skall jag måla!?Jag kan inte
måla!!men prinssessor målade jag som liten så
det får det bli,,så dessa kommer att bli för Vegas
rum,,,så måste jag göra några tavlor till Elliots rum,,
men det blev prinssessa mer i "barn"form och en
fin prinssessa som skall gifta sig,,,,







Det är kul att kunna ge något man skapat själv,hoppas att hon gillar dem
även när hon blir större,,,kul var det i allafall

Det skall bli lite detaljer på dem men i största del e det färdiga :-)

Kommentarer
Postat av: pappa

Ohhh que lindas princesas har mamma målat, pappa är inte så duktig på sånt, ska måla Vegas och Elliots rum istället.

Så det blir fint.

2008-08-14 @ 02:56:14
Postat av: christine & alice

åh så duktig du är! kommer säkerligen bli coola i vegas rum!

2008-08-14 @ 19:11:14
URL: http://myalice.blogg.se/
Postat av: D & E

Vad du är duktig! Fint motiv och underbara färger! Önskar jag också fick lite inspiration till att måla. Det var lääänge sen.

2008-08-14 @ 20:12:59
Postat av: Martina

Wow vilka fina, inte visste jag att du hade sån talang för målning:)

Hörs i helgen el i veckan!

Hörde av Marcelo att du var i Stockholm o hade trevligt med tjejerna, det är du värd!

Puss o kram

2008-08-15 @ 21:14:13
URL: http://varanbebis.blogg.se/
Postat av: Martina

HÄR ÄR MIN NYA BLOGG ADRESS!!

2008-08-16 @ 08:26:52
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Frida å Molly

WOW! Vilka supersöta tavlor du målat till Vegas rum.

Visst är det kul. Man blir beroende när man väl sätter igång. Ska bli kul att se Elliots tavlor :)

längesen sist.. saknar er. kramis f

2008-08-16 @ 14:28:38
URL: http://frippan.blogg.se/
Postat av: Mia på öppnis

Jättefina tavlor! Jag vill oxå måla tavlor!!! Blev faktiskt jätteinspirerad!Fast de kanske inte blir lika fina som dina! Ska nog försöka iallafall.

Ses snart!

2008-08-16 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0