Lördagskul,,,,

Nu när jag jobbar heltid så e ju Lördag en extra skön dag,,,,njuter av
ledigheten

Full rulle på jobbet så veckorna går fort och jag älskar ju det jobb
jag har så det e ju kul,,,nästa vecka skall vi på en rolig hårvisning
i Stockholm

På förmiddagen var morfar här med Bella(morfars hund) Vega är
fullkomligen galen  i Bella hon blir så lycklig när hon ser henne
Elliot har alltid älskat Bella också,,och hon är ju VÄRLDENS
snällaste hund,,,nästan för snäll

På eftermiddagen åkte pappa & Jocke och spelade fotboll
och då var Therese,Rasmus och Vendela här och lekte
Så full fart med 4 barn det skall ätas och fikas och killarna
var ut en stund och tjejerna for omkring överallt och mitt
i allt detta försöker vi mammor prata om allt mellan himmel
och jord

image1375

         

      

image1374

Denna rosa bobby car var en av Vendelas favvo leksak,,alltid roligare med andras leksaker
Som ni ser har Vendela haft nyckelpiga sjukdom(vattkopper) men nu e det bara utorkning
perioden kvar!!
image1384

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad fin klänningen var på Vega!
Nu har vi köpt grill så snart får ni komma på grillning i Bälinge! Hur ser det ut framöver, kan ni komma ut nån lördag eller söndag?? KRAM

2008-04-12 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0