Så äntligen,,,

Fick jag tid efter jag jobbat i butiken.
1 timme innan Plantaget stängde skulle jag hinna shoppa blomster.

Jag som brukar vid denna tid ha en blommig fin balkong men tiden har verkligen inte funnits dessutom vädret Junimånad som 
fortfarande är grå trist kände jag att färg skulle bli pricken övert I:ET så Årets färg på Balkongen vart Korall,rött Ceriserosa och Ljusrosa och massa Pelagoner behövde blommor på Höjden sedan är det så lätt skötta o en av mina Favoriter år efter år.

Blommorna satta i våra fina plåtlådor vi säljer i butiken mycket roligare än vanliga trista krukor. 

Hittade även ett perfekt bord i storlek till balkongen, extra bra att inte hunnit gå tidigare är att det var REA på bordet, supernöjd. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0