Snart öppnar Uppsalas,,,

grymmaste Inrednings Butik.

På min högra sida har jag min bästa Kompanjon i livet, min make.

Här och nu har vi bildat vårat Familjeföretag,drömprojekt.

Vi har nu kommit till en av våra Delmål o ser på det hela med många års slit o kämpande men hoppas på bredda våra ideer det här är bara början till vårat livsprojekt.

Välkomna o följ oss på FB www.facebook.com/stylebyseiler

Undrar när man nu skall ha tid och sova,,,, måste nu hinna med lite sömn,,,godnatt,,,som vanligt försvann ledig helg med fotboll 2dagar o kalas men halva söndag hann gå till projektet i allafall.

och man jobbar som bäst när huset är tyst.

Godnatta ,,,,ZZZzzzZZ

Släppte den roliga nyheten på FB i dag så himla roligt och världens Bästa Feed back det värmde gott i nervigt o stressat hjärta😍😘

9 dagar tills vi vår nykeln till lokalen o då återstår massa fix.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0