Äntligen fick jag fylla,,,

år på en "sommardag" underbart väder som en sommardag.

Höjdpunkten var nog när 17st 7 åringar stod en ring runt om mig o sjöng JaMåLeva mina underbara fotbolls tjejer, helt plötsligt vart dagen mera glamourös fastän mestadels var på Fotbollsplanen.

Sedan kom mamma vid kl 20 o vi åt god Pizza o drack lite Rose.

Tusen tack Mamma för Blommor o Pengar som jag skall köpa mig något fint för:-)

Så över 100st gratulationer på FaceBook gör ju att det blir riktigt roligt att Fylla år, tack alla för fina grattishälsningar det värmer i hjärtat❤

Hann även med en solig o varm lunch med fin vän även om vi gärna hade suttit en timme extra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0