Här tillägnar jag,,,,,

en dikt som egentligen är en sång.

Till en av mina kära kund som förlorade sitt barn i går kväll, lider med Er och glad att jag fick träffa denna fina pojk 2grr i mitt liv.

I kväll tänder jag ett ljus för Honom o Er och gråter en skvätt, ibland är livet så oändligt orättvist.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Var inte ledsen lilla mamma
jag var tvungen att gå.
Den dagen hände det och då
orkade mitt hjärta inte slå.

Älskade pappa
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter
och det finns ingen tröst.
Men lyssna till ert hjärta
och ni kan höra min röst.

Jag finns inte bland er
men jag finns ändå.
Jag hör era böner
och jag älskar er så.


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer
Postat av: ylva palm

Oj vad vackert! Jag får tårar i ögonen! Tänker förstås på din kära kund o hennes familj! Kram

2013-05-23 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0