Balkonglivet,,,,

är bra nice.

Inga måsten i trädgården bara "njuta" passar extra bra när barnen blivit lite större o man har massa aktiviteter full rulle, så något hus liv mitt i fotbolls säsongen är i inget val för oss.

Men att chilla på balkongen är inga problem.

Jobbat ett 13 timmars pass för jag var hemma med en sjuk Vega tidigare i veckan så jag fick lov att jobba i fatt tidigare veckas kunder plus fredagens:-)men tur att det går att lösa o Vega är helt frisk i dag.

Hon har haft fullt upp på kalas fronten först Gammelmormor som fyller 89År i morgon o i kväll har Vega varit o Firat sin bästis Vendela som bjudit på tjejmiddag med Taco, sötisar.

Så här har jag köpt hem ost o kex o räkor på att få tina. Överraskar darlingen med extra gott FredagsMys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0