Finaste,,,,,

i mitt liv.

Den yngsta blir 6 år om några dagar är i en riktig TrotsFas och min äldsta är som en Mini tonåring allmänt uppnosig,,,,,suck,,,,,,men vad gör väl det om några år!? De är ändå dessa två som betyder något med eller utan trots.

Och den här helgen har jag fått umgås med dem från början o till slut precis vad jag behövde känna att jag hade All tid i världen åt bara dem.

Det tar på krafterna men ger ännu mera tillbaks vi avslutade dagen då både Vega och sedan Elliot haft Fotbollsträningar med ett Mat Kitt från deras favvo Hak Mcdonalds.
Mätta o belåtna sover det djupt liksom övertrötta av all aktivtet och jag själv har lyan helt Knäpp tyst,,,så skönt.

Bästa Maken borde komma inom en timme så jag hoppas att på få en Godnatt Puss innan jag själv sover lika djupt som mina övertrötta kids.

ZzZZZzzzzZzZZzZzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0