Sommarfest,,,,

på Vegas dagis.

Tänk att min minsta har tre dagar kvar av sin dagistid sedan många år i skoltid.

Bästa Mormor kom och firade och hela LaFamilia det bjöds på mycket härliga sommarvisor utav barnen o avtackning av alla 6 åringar som fick en varsin RödRos.

Sedan hade alla sin fikakorg o våran var fylld av kladdkaka o jordgubbar under dagen kom hällregn men just under sommarfesten var det strålande sol.

Sedan fick vi känna på häll regn på vägen hem.

Elliots klass hade Brännboll o Picnic i regn och Vega o jag tränade Fotboll i spöregn.

Stelfrusen skall jag nu ta en varmdusch.


Kommentarer
Postat av: ylva palm

Vad bra korten blev på oss allihopa även kortet på Elliot o mig - kan du skicka dom till mig?

2013-06-10 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0