Så hett på Salongen,,,,

så man avlider.

Så komma hem till en sval balkong det var härligt o hänga där.

Dessutom en mamma som jobbat sent får väldigt mycket kramar o gos när hon väl kommer hem innanför dörren. Skönt att veta att man är efterlängtat tycker ibland Elliot Grymtar mellan varven.

Och så är han så där alldelese kramsjuk mellan varven, älskade pojk.

Tänk att jag har två så underbara killar och om jag skulle tala om allt min underbara make gjort i dag skulle ni knappt tro mig.
-Lämna kidsen
-tvättstugan kl07:00
-fixat allt med mat o köksgöra
- inköp till midsommar mat o dryck
- tok skurat badrummet så rent som om man skulle flytt städat.
- städat skafferiet
-städat hela lägenhet i topp klass

Det lönar sig att jobba mkt ;-)

Nej vilket hästjobb han gör o har alltid gjort när det gäller kidsen o hemmet han är bara BÄST i världen älskar allt han gör för sin familj, hopplöst föräldkad är jag i denna man.

Lyckligt lottad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0