Precis lagom,,,,

till Mästerkocken började anlände jag hem i från jobbet.

Jag bojkottar Stadsbussen numera sedan det nya året börjat har jag promenerat till jobbet med tant dobbar på skorna.

Går alldeles utmärkt även fastän jag dessutom lämnade i morse Vega på Förskolan så hann jag i Tid till jobbet.

Det är så otroligt skönt med den där promenaden och den lilla friska luft man hinner få innan man står inomhus en hel dag sedan.

Väl hemma o krama om mina bästa juveler,saknaden blir enorm när man har haft lov o hunnit umgås varje o hela dagar.
Kidsen nöjda att vara tillbaka och hade en hel del att berätta om dagen medans vi tittade på Mästerkocken.

Hela LAFAMILIA tittade även Thelma.❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0