Mormor Mys,,,,

i kväll fick vi bjuda Mormor på Mat och hon kom med ljuvliga Tulpan lökar o Pärlhyacints lökar.


Underbart vackert o vårigt även om det numera har blivit väldigt snöigt.

Det berättades Historier vid Matbordet som sedan avslutades med Glass.

Mormor o Vega gick sedan till Gympan och jag var på Ledar Möte för Fotbollen o bästa Maken jobbar sent!!!

Tror också jag blir Tokig på Vinter Bacillerna som nu även tagit Elliot.

Han har Halsont o Feber,,,hua.

En Vega vecka veckan efter Maken och tredje Veckan Elliot.

Är det någon mera än jag som längtar till sommaren med bad o friska o krya.

Själv proppar jag i mig alla vitaminer i världen o hoppas på det bästa och att fjärde veckan inte blir min tur,,,,hua.

Tack världens bästa mormor för att du hängde med på Vegas gympa så hon inte missade den o för de fina lökarna som gör mig Extra glad.


Kommentarer
Postat av: ylva palm

Tack för en super god middag + kolakaka+gott te!! Jag var riktigt proppmätt då jag kom hem! Synd att barnen verkar bli sjuka nu o Elliot som skall se fotboll alive i morgon!! Håller tummarna att han kommer iväg!

2013-02-05 @ 12:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0