Kanon ställe,,,,,,

i Gränby park vilken lekplats de har fixat massa häftiga o roliga saker.

Vi ville aldrig gå där i från många snurr grejor som gjorde oss i gap skratt o vimmelkantiga.

Charmen med ledighet o Sommarlov att man tittar inte ens åt klockan. Kl 22:00 i lekpark o vi var där till kl 23:00 utan att stressa o passa tider utan att tänka det är det bästa med långt härligt sommarlov.

Dessutom kunna vara utomhus o kunna utnyttja sommar dagar o kvällar fullt ut o att de har sitt långa lov gör mig lycklig. Alla kan ge materiella ting till sina barn hit o dit de kommer de knappt minnas, men TID de kommer alltid finnas i deras minne o för varje dag som går, så kan du aldrig ta igen den tid du missat. Så tid är mera värdefullt än allt annat den går inte att köpa.

Så är man ju lycklig så länge de vill hänga på promenader o hänga i parken med oss, tycker redan att Elliot knappt har tid med "oss" längre, min stora pojk.

Tro mig även vuxna har super kul i denna park jag skratta så jag grät o även Papi grät av glädje. Så härligt att få släppa loss o vara som barn igen;-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Wow vart ligger den här lekplatsen nånstans?

2013-08-03 @ 10:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0