Älskade Mormor,,,,

som är nu väldigt väldigt svag.

Så synd att inte livet är för Evigt så ledsen att du närmar dig mer o mer till andra sidan.

Där väntar Morfar o barn med familj det kommer att ta hand om dig, så sorgligt.

Känns som du är en av få som gjort mitt liv extra lyckligt, fina Mormor.

Du är en riktig kämpe o envis som en oxe det har du alltid varit.

Du ger efter dej massa av härliga minnen o stunder o hoppas du kände min värme när jag hållit i din hand i kväll.

Jag är lyckligt lottad som har så fin mormor som jag älskar så mycket,käre mormor lova nu att aldrig glömma oss vi kommer alltid minnas dig med glädje du är mina barns favorit o min stora Förebild.

Men i kväll är inte ett öga torrt här hemma o vi tänker på dej ❤


Kommentarer
Postat av: Martina

Så fint skrivet <3
Livets gång... Tänker på er o Ylva ikväll <3

2013-09-01 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0