Så äntligen,,,,

i säng.

Stupar i säng i kväll,,,,fullkomligen dödstrött.

Sjukt intensiv vecka med mycket inbokat kvällstid med Jobb Ting.

Denna kväll var inbokat Disco Elliots fotbollslag anordna disco.
Då det fick i varsin halvtimmar sitta i Entren,sköta kiosken, musiken o en fri halvtimme.

Full fart 2 timmars disco med HÖG musik och glada kids och sedan städning på det.

Väl hemma kl 20:30,,,kurra min mage HÖGT som endast fått i sig en banan på hela dagen.

För ingen lunch på arbetet och direkt därpå hämta Vega och hem o byta om så kom maken hem i från jobbet och då hade Jag o Elliot 5 min på oss till discot för 1 timmes förberedelser.

Så det fick bli Mcdonalds för mig kl 21 o därpå har det förberetts mackor o laddad kaffebryggaren o ett ton varma kläder för i morgon då min väckarklocka ringer kl 06:00,,,,,PIP,,,pip.

Dags att gå upp,,,för nu är skönhetssömn för fotbollsmorsor inte längre än så.

Dags att ladda för i morgon är det Fotbolls Cup i Västerås,,,Thjohoooo.

Vilken brunögd skönhet till pojk på discot i klädd kavaj skjorta o Fluga,världens stiligaste pojk ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0