Först var jag,,,,

avis när resten av Familjen sov som stockar,,,,påsklov.

När jag själv skulle arbeta men de vände när jag såg en enorm tvätthög o inbokad tvättstuga kl 10:00,,,,have fun,,, jag måste till jobbet;-)

Den leriga utsidan har gjort att allt hamnat i tvättkorgen massa skitiga jeans Elliot spelar ju fotboll i alla väder o nu är hela huset inflyttat vilket ha gjort att de är mycket svåra att få önskad tvättid. Har varit bortskämd innan alla flyttat in kunde man nästan välja precis vad man önska.

Tur att maken är tvättexpert o fixade tvätten så fint i dag dessutom vikta o inlagda i garderoben,,,jo man bockar o tackar,,,highfive min rockstar❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0