Myser här,,,,

hemma i lägenhet.

Tror absolut jag står ut med november månad nu när jag bor i lägenhet.

Det är faktiskt riktigt mysigt, undrar hur många påsar stearin ljus vi redan förbrukat!?

Ett stort antal och en hel del kvar att förbruka en lång mörk vinter står här framöver.

Tycker den här hösten har rusat i väg,,,,kanske för att vi har fullt upp med flytt, födelsedagar o bröllopsdag Allt på en gång.

Tycker även att veckorna rusar i väg i morgon är det Tirsdag och då kommer jag få ny frisyr o färg,,,,,=-O

Ni känner väl mig,,,,inte samma fripp för länge,,,,,roligt skall det bli o lyxigt att få bli fin i håret.

Väldigt nöjd med dessa krukor jag köpte till mina mini granar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0