Alla borde unna,,,,,

sig lite vardags ledigt.

Så skönt att samla energi o ha tid att göra vardagen lite extra.

Vi hann med Lite Ikea shopping i går så jag kunde fylla upp stearinljusen igen och lite lådor till hall möbeln. Sedan lite korg förvaring till toaletten o en liten titt på gardiner o gardin skenor på IKEA.

Inte lätt där med att välja gardiner har ju sluppit det bekymret pga av renovering har vi ju inte ens hunnit till gardin fix.

Men fick lite bra ideer av min kund i dag som jobbar med inredning hur jag kan göra enkelt o inte så farligt dyrt.

Sedan behöver mitt hem mera än så mattor,belysning 0 Blommor.

Det var ta sin tid undrar om jultomten läser bloggen min?!

Sedan storhandlade jag o Vega tänk vad som får plats i den 6 stycken kassar,helt otroligt.

Hade lagt lax på tining så jag avslutade kvällen med god lax,pressad potatis o romsås med god sallad.

Sedan lade jag mig kl 21 däckad så skönt att sova igen tid i bland.

💤💤💤💤💤💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0