Tok deppigt,,,, med mina mål med träningen...

img_2505 (MMS)

Tok deppigt,,,, med mina mål med träningen senaste tre veckor har jag inte hunnit mer 1 gr i veckan pga av 12 timmars långa arbetsdagar Men min PT timme i dag gav inga fin fina resultat. Att jag skiter i vågen men vill omförvandla kroppen från fett till muskler och därmed bli mera tajt, ja ni hajar?!Men vågen visade sig gå upp 3 KILO!!!! Visst har jag ökat muskelmassan med 1 kilo o resten i FETT. Deppigt värre och jag var inte tok chockad för jag har kännt mig halv svullen och PMSig ,,,,fasiken vad trist, allt handlar om bra kost o träning. Vet att jag aldrig brytt mig vad jag ätit förr allt försvann men nu banne mig lägger sig fettet fast i evigheter. Så nu känns det inte alls som jag skiter i vågen utan få ta detta som extra viktigt sluta små äta och sockerstopp på riktigt. Det märks att med åldern får man jobba dubbelt upp för bra resultat!!! Mitt i allt depp får man inte glömma att man skall vara glad att man är frisk och kan träna,,,,tack för det!!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Tycker du verkar äta jättemycket frukt och fisk hemma. Det måste vara tågresorna som är din bov:) Hoppas du kommer på nått att stilla suget med. Men snart är ni uppsala bor och då blir det andra bullar, hihi:)

Prova och kör pw, löradg och söndag mornar eller kvällar. Det kanske räcker! Puss puss, fina du!!!

2012-05-14 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0