Morgonträning,,,,,,

börjar inte förns kl 10 så jag passar på att morgonträna.

Sedan är det en hård arbetsdag framför mig 11 timmar på stående fot utan lunch tur att man har verkningstid på färgbehandlingarna så man hinner äta.

Läser inspiration på tåget,,,,vägen till platt mage,,,,?!,,,,, om de vore så enkelt köp nya fitness. Nej jag såg att de hade massa bra tips löpning det ser jag framemot.

Kommer missa 2:a semifinalen med sent jobb men lika bra det sist var matchen nästan 4 timmars lång magknip hjärtattack o nervös sammanbrott. Men jag hoppas guldgossarna tar en andra seger på hemmafronten Karlstad, heja FBK kämpa på och visa att ni är BÄST.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

H och jag saknade dig i morse men nu förstår vi. Träning ;-) Du är duktig du. Jag kör choklad istället. Läste i Wellness att de som äter choklad några gånger i veckan tenderade att vara smalare än de som åt choklad mer sällan. ??? Hur mycket ska man äta då? Jag måste alltså äta mer :-)



2012-03-28 @ 09:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0