Mästerkocken säger,,,,,,

godnatta strax före midnatt.

I kväll vart det inget soffhäng vi kom hem sent från stan strax före kl 21.00.

Då var det bara kavla upp ärmarna sätta på radion och tända ljus för mysfaktorn och förbereda maten för morgondagen.

Visst hade det kunnat räckt med fika men jag älskar ju att "för fixa" så jag bestämde att bjuda på mat när vi äntligen är samlad av släkten.

Nästan alla jobbar helg så det brukar vara omöjligt att få alla att kunna komma men den här gången har vi lyckats.

Extra kul och så sover jag bättre när jag vet att jag har kontroll och det mesta förberett.

Lime o chili är till för lite tilltugg när gästerna kommer så lite fix kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0