Storhandlat och klippt,,,

mina killar.

Efter träning skulle LaFamilia hämta mig då killarna kom på att de ville klippa sig.

Så trimmern gick varm och nu har jag två korthåriga killar.

Sedan vart det Maxi för storhandla och barnen var på barninlämningen med förtjusning.

Tänk då hade vi 90 min på oss att handla o barnen hade roligt.

Nu 3000 kr fattigare galet vad mat kostar i en familj och ju nyttigare man handlar desto dyrare.

Frukt, grönsaker o fisk borde vara billigare med tanke vad det kostar samhället med folksjukdomar i övervikt.

Såg biggets loser vilka kämpar det är det borde heta biggest Winner tänk vad rätt kost och träning ihop kan göra underverk.


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja för tusan vad dyrt det är med mat över lag.. Själv hade jag tur i handla grapefrukt till halva priset:-D

2012-01-15 @ 19:21:49
URL: http://wwwmeeandmyfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0