Mötte Olle grind,,,,

som man brukar säga när vilja inte är där.

Men om jag inte skulle ge mig av så hade det blivit av dessutom är träningsdagarna inplanerade i detalj finns inget utrymme för ett möte med Olle.

Japp klockan väckte mig kl 05:40 på med träningskläderna o i väg,,,burr 11 minus full av is bilen blev 2 min sen till tåget o det var tåget också, snacka om tur.

Efter tågresan hade jag 10 min på mig till en timmes Will Power o Flex passet.

Något helt nytt pass för mig mycket styrka, spänst, balans o smidighet man jobbar inte med något tränings verktyg utan egna kroppen bara, tjejerna som gick förra veckan sa det hade 4. dagarstränings värk vi får se hur det blir!!

Känner mig inte 100% har lite känningar i halsen,,,,s•it.

Hoppas det vänder fort!!!!

Hann också med 15 min massage o då kommer den där känslan, yes det är bara i huvudet vilja sitter så nu är jag hlad att jag gjorde det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0