Min minsta prins,,,,,

och jag har varit solo i dag.

Sovmorgon och sedan när jag klev upp hade min underbara unge dukat fram frukost.

Hur underbart som helst o mysigt, älskar ledighet ingen stress ingenting.

Nu är Elliot hos en kompis så jag har varit själv i 2 timmar, tror knappt det har hänt det senaste 5 åren.

Själv i huset alldelse tyst o skönt o jag hör mina egna tankar.

Tänkte styra upp lite i kalendern o planering,,,,trist,,,,,men ett ont måste för snart startar nya skolterminen och det är fullt upp med barnens aktivteter, min hälsa, jobbtider, inbokade födelsedags fester, barnvakts fix, etc.

Thjohooooo vad jag längtar till våren jag vill bara vråla sånt dära Ronja Rövardotter skrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0