Lycka är att få saker gjort,,,

innan man hinner blinka.

År 2012 skall jag tänka mer på mig själv och börja träna o tänka på hälsan o om ca en vecka börjar jag så den här veckan blir mentalträning.

Som egen företagare är det alltid jobbigt när året tar slut för då måste all bokföring till revisorn, dessutom slutar min som jag haft i alla år.

Men jag satt ca 5 timmar på nyårsdagen och sortera o kopiera o fixade allt och i dag kunde jag lämna allt till min nya revisor.

När jag gick därifrån kände jag lättnad o glad att jag tog tag i det på en gång och få trist pappersarbete gjort på en gång, i min värld kan jag inte ha en susning hur man kan jobba med papper hela dagar ?!
Men det kanske finns vissa som undrar Hur man kan jobba med människor hela dagarna!?

Ja nu är det gjort och nu sätts andra verk i gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0