En underbar lunch,,,,

som faktisk blev på gymmet.

Långlunch som jag spenderade på bästa sätt.

Hann äta lite innan för att sedan äta ordentligt efteråt, svårt tycker jag att få ihop med mat innan o efter jag måste bli mycket bättre på äta ofta o mera.

Jag körde 1 timma på löpbandet där jag började jogga nonstop 30 min med tempoökning sista10 min vilket blev 4 km.
Andra 30 min gick jag på bandet med olika tempoväxlingar men fortfarande gång vilket blev 3,2 km

Slutresultat 7,2 km

Total träningsvärk i kroppen från styrkepassen så det vart skönt med konditionsträning för ömma muskler.

Sedan vart det lyx 15 min massage på kraftig inställning det knådade bra o 15 min på solarieöarna och för ögonblick trodde jag att jag låg på en öde strand lång lång långt bort.

Galna pluspoäng för min flitiga tränings start, just nu är kondis dålig o styrka dålig och det vill jag bota inom kort så det blir en rivstart med träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0