Shit pommes,,,,

fick en rejäl träningsdos på gymmet.

30 min crosstraining plus 30 minuter Styrketräning.

Dessutom fick jag min PT timme oväntat direkt efter.

Otroligt kul med en PT så man får lite struktur i träningen o mål.

Mitt mål handlar inte alls om några siffror på vågen, jagäger inte ens en våg, utan mitt MÅL är att omvandla fett massan o öka muskelmassan.

Gärna förbättra konditionsträningen och extra pogram i styrka för rygg, axlar o armar pga av mitt slitsamma yrke.

Dessa mål är inte omöjliga men det krävs en hel del och jag är REDO fick dessutom en grundvisning på vibrationsplattan.

Fick en chock av hur jobbigt det var men så effektivt 10 min och det är klart!!

Mitt konditions test var undermedel så där har jag mycket att förbättra min fettdel låg på 32 och man skall ligga på mellan 25-33 så där kan det förbättras.

Mitt fett på buk o inre organ det farliga fettet skall ligga mellan 1-12 och jag låg på 4 så det var jättebra, men allt kan bli bättre.

Nu är det bara kämpa på och jag fick snabb lunch på Kinabuffe och nu work work work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0