År 2012 känns som,,,

ett år som kommer gå i lyckans tecken.

Nu vill vi bara att Vegas undersökning flyter på nästa vecka.

Händer mycket omkring mig och det känns som positiv energi och inland känns det som det går emot en men just nu är det tvärtom.

Lever på lyckorus o njuter av livet i största allmänhet det betyder ju förståss inte att jag har inga problem de finns ju så klart också.

I dag åkte raggsockorna på GaLEt kallt!!!! 17 minus grader!!!!! Men VEM skall klaga jag fick sovmorgon i dag till kl 11 jätte många kunder är sjuka och det var ju bara bra för jag måste själv kurera mig.

Men faktiskt kryper det lite i kroppen när det finns sådna här luckor att träna på men nu lyssnar jag på kroppen o VILA är hög prio,,,,sim Sala Bim bort dumma baciller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0