Halvligger,,,,

i soffan så rart o gott här hemma.

Njuter av inte behövt skottat vi morgon och kvällstimmar njuter av tystnaden.

Har tom med fått me Maken att inte sätta på Tven.

Om jag får bestämma skulle den bara vara på 30 min på söndagar på en hel vecka och om man är hemma på lördagen Så mycket bättre,,,,annars hatar jag bara ljudet av Tven.

Stor nackdel med lägenheten är att mitt sovrum är brevid Tven i vardagsrummet, så nu måste jag bearbeta maken att det är skönt utan TvLjud.

Läsa tidningar och gå tills sängs i tid är det bästa som finns.

Ligga under Duntäcket som prasslar boostad med massa härliga tidningar och nuförtiden inte ens fundera om jag får upp ytterdörren eller inte.

Nu har vi riktigt adventsmysigt i nya lägenheten trots att vi inte ens en gardin har.

Få ta tag i gardin livet år 2013 varför brådska jag skall väl ha någonting att göra nästa år;-0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0