Elliots 1: skoldag,,,,,,

med nya klassen o nya skolan.

Jag var med fram till kl 9:30 sedan var han själv.

Dagen gick mycket bra och extra spännande med ALLT nytt!!!

Tänk att min pojk har börjat tredje klass nu och nytt på schemat blir Engelska och sy/träslöjd Roligt med flera ämnen och lite mera variation.

Det fick kritor,pennor och suddi gum en varsin pennvässare och jag hann med att köpa bänkpapper o pennfodral.

Ja då kan man säga att karusellen är full gång redan en hög papper att fylla i, tusen samtal att ringa, Pendling för barnen, högtryck på jobbet, ny årstid behov av ny garderob för alla i familjen, aktivteter, möten hit o dit, etc.

Ja man tappar minnet med för mycket i huvudet
men det BÄSTA med den här dagen är att jag blivit FASTER åt en fin liten kille, Ville:)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0