Sjukt skönt och overkligt att min make har...

img_6647 (MMS)

Sjukt skönt och overkligt att min make har gjort vårat sovrum färdigt=o nu i kväll borrar vi sänggaveln på plats och allt annat. Så i natt sover vi i "nya" sovrummet. Vitt o fint och ljust o fräscht. Min sjukt duktiga make som slitit som ett djur HELA helgen började i fredags och nu måndag klart, härligt. Tror min make aldrig har slitit så för något som detta hus. Känns som en lättnad att veta att han får vila från allt sånt här med renovering. Sova gott om natten ingen underliggande stress inte hålla på alla lediga helger och framför allt lägga denna hemska renoveringstiden på barnen istället, känns som en befrielse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0