Mysig vardagsrum,,,,,

vi har vårat mysiga vardagsrum nu.

Man börjar tänka så mycket hur det nya blir och lite extra pirrigt eftersom man inte har kunnat gå in i lägenhet.

Strax innan inflytt kommer man få gå in i lägenheten o spana. Just HUR alla mått känns och HUR liten balkongen skall kännas vi kommer ha två balkonger en på 4,5 kvm och en på 7 kvm inte mycket mot vad man är van vid nu jätte tomt och altan.

Men jag har redan lite ideer hur mysigt vi skall göra balkongen men eftersom vi flyttar in sista helgen i sep så blir balkong fix till nästa sommar.

Men ni vet ju hur inrednings nördig jag är så börjar jag fila lite ideer redan nu:)

Finns lite kommande projekt i framtiden så tror ej vi kommer att få för lite att göra i lägenhet, de ena ger möjlighet till det andra.


Kommentarer
Postat av: a

Hej får ja fråga varför köpa hus och renovera och sen sälja?? verkar lite konstigt...

2012-04-22 @ 16:39:29
Postat av: rackarungar

Huslivet är ett helt härligt liv men för oss tar det för mkt att pendla så vi vill bo stan o där har vi ej råd med hus. Nu har vi i allafall prövat huslivet annars hade jag undrat hela mitt liv hur det skulle vara. Nu vet vi och det är inget konstigare än så, trevlig söndagkväll:) kram

2012-04-22 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0