Mynta jucie,,,,,

på Moe's innan träning även en varm sandwich.

Hastigt piper min mobil att jag fått plats på spinningen o core hade reserv nr8. tänkte shit spinning när jag precis har ätit jag tänkte styrketräna.

Men det verkar som denna sandwish gav kraft fulltös på spinningen o coren flöt på.

Tänk HUR olika det kan kännas me tanke på att jag körde samma i går spinning och Core.Trodde jag skulle dö i går på spinningen;)

Dessutom hann jag med 15 min på en varm massage säng känns extra lyxigt när man får "egen" tid. Måste säga att träningskortet jag köpte efter nyår kändes dyrt i början men faktiskt känns som en av mina bästa investeringar, Utan träning håller inte kroppen o håller inte den ja vad är det då för mening. Nej jag tycker inte att det är dyrt att träna skulle jag inte träna skulle jag lägga pengarna på något annat.

God hälsa o styrka ger en ett frisk liv och det vill jag ha och det är otroligt vad kroppen blir stark på kort tid.

Nu är det bara fortsätta med träning!!!

Frestän jucien är ,,,,,too die for!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0