ZZZzzzzZzzzzZ ingen lek i dag kom hem kl 2...

img_0811 (MMS)

ZZZzzzzZzzzzZ ingen lek i dag kom hem kl 22.00 från jobbet haft massa modeller för Uppsala Fashion weekend modevisning Dragarbrunnsgallerian under dagen, själv hade jag kunder i 12 timmar,därefter pappers jobb till nu kl 00,30 min väckar klocka ringer om 5 timmar o har endast 6 timmars sömn i ryggen, crazy day med andra ord , i morgon kort dag för att hämta min pussungar o som ni förstår är min helg mer än VÄLKOMMEN. Mina tankar om att driva eget företag är inte höga just törs inte ens räkna mina arbets timmar i augustimånad, tur att barnen har en pappa som inte driver eget o lediga veckodagar som ger barnen aldrig fulla veckor på dagis och fritids. Klona sig kanske inte skulle vara så dumt!?


Kommentarer
Postat av: K-L

Oj, låter som du får lite väl mycket av det goda ibland. Jag hoppas att ni får en lugn och avkopplande helg.



Kram.

Postat av: Cilla

Hoppas fashionkvällen blev riktigt lyckad! Jag hade anmält mig & skulle dit men fick inte med mig någon = (

Se till att vila, njut & mys med familjen din & ha en riktigt härlig helg!!! Stora kramar Cilla

2011-09-02 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0