Jag är VÄRLDENS lyckligaste mamma, hörde n...

img_0994 (MMS)

Jag är VÄRLDENS lyckligaste mamma, hörde när de alla tre tassade ner för trappen till köket, ljud från köket små viskandes och efter stund kom det o "väckte" mig med härlig sång på både svenska o spanska. Sedan fick jag hejdlöst med kramar o pussar och inte nog med det så lös barnens ögon av lycka det har en överraskning till mig,,,,, en present . Bättre än så här i livet kan man inte ha och få det,min önskan har redan jag fått för länge sedan, min familj. UNDERBARA o bästa familj man har och jag är evigt tacksam för vår familj och vår goda hälsa. Tack för att ni redan gjort min födelsedag till det bästa,,,,ni rockar alla tre!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis på födelsedagen, hoppas den blir lika bra som den började, kram kram

2011-09-09 @ 13:42:46
Postat av: Emma

Stort grattis min fina vän !

2011-09-09 @ 16:19:03
URL: http://missdigi.blog.se
Postat av: Martina

Ett stort Grattis igen min fina!

Vad gulligt av dom:)

2011-09-09 @ 21:01:46
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0