En bästa morgonstart,,,,lyxkaffe. Den veck...

img_1306 (MMS)

En bästa morgonstart,,,,lyxkaffe. Den vecka har varit mera jäktig än någonsin och det roligaste kvar på veckan. Vi har hunnit monterat soffa på 4 timmars jobb, elliot har haft träningsmatch, vegas gympa,hunnit firat bröllopsdag, packat släpkärra full av skräp,Elliots läxor, föräldrarmöte, varit till systembolaget inför tjejmiddagen, handlat på Kvantum, sotaren på besök, vegas första gång på simskolan som hon längtat, inhandlat mattor till "nya" vardagsrummet, tvättat kläder, packat 2 matsäckar till barnen i veckan o badkläder till Elliots gympa timme, har bokat tid för Tve killen som kommer o installerar tvkanaler, försökt bota min förkylning med alla möjliga huskurer hoppas jag får tillbaka mina smaklökar,,,, my lord har jag glömt något?! Som ni förstår kommer bilder på soffa o kökspallar nästavecka, det roliga kvar på veckan är födelsedagsfest i kväll och tjejmiddag med massa tjejsnack o mys o Elliots fotbollsmatcher i morgon o målning av lekstugan utvändigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0