Nu kan jag stolt bära det grymmaste skinnh...

img_2692 (MMS)

Nu kan jag stolt bära det grymmaste skinnhandskar i stan,,,,YES,,,,,jag älskar dem,,,,ja du läste rätt,,,,älskar kanske va att ta i men jag är tokig i dem o de är grymma en halsduk i senapsgult,,,,,wiiiie. Bestämde mig att köpa en snygg o varm vinterjacka men jag har gett upp , alla som är varma är också fula o likadana o svindyra, trots de höga priset så hänger det en sketen ful fuskpäls på alla, rent sagt det bär i emot att köpa något så fult som är så dyrt. Så jag får överleva i min fula och satsa på många fina halsdukar och osv, tror ni hajar för visst förstår ni känslan det räcker att man är ful vintertid ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0