Herr Pumpa vår nya familje,,,,,

medlem som numera bor utanför ytterdörren och barnen var TOK laddade
och jag med, jag börjar bli löjligt förtjust i högtider måste vara åldern.

Jag är så gammal att jag numera ser framemot alla högtider och dessutom älskar
jag pyssel o fix och mina barn älskar också det och nu är det så stora och är
med på allt pysslande,,,,,wiiiieee.

Jag blir som barn på nytt,,,,tummen upp för pyssel och fix.




















HAPPY HALLOWEN HAPPY HALLOWEN HAPPY HALLOWEN HAPPY HALLOWEN

Kommentarer
Postat av: DEC

Vilka fina ungar ni har! Bilen med Vega som kramar pumpan är fantastisk. Vilka ögon hon har! Sötnosen!

2011-10-30 @ 21:00:38
Postat av: Cilla

Underbar bild på Vega & pumpan (den första bilden). Fina bilder. Kram Cilla

2011-10-31 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0