Om en vecka fyller den här helt underbara ...

img_8082 (MMS)

Om en vecka fyller den här helt underbara tjejen 4 år o lagom till födelsedagen närmar sig så har 4års trotsen slagit rot, tvärtemot o högljudd o tvära kast på humöret. Kan inte låta bli att le så härligt att se på sätt och vis att damen inte bara gör som man säger, bara ovant, ex i kväll sa hon till kvällsmaten tycker inte om kycklingen(sedan åt hon upp allt) och om fruktsalladen sa hon tycker inte om grönt päron jag vill ha rött päron( hon åt upp allt) man har också väldigt starka åsikter om allt. Min finaste tjej börjar bli en stor tjej och jag är överlycklig att få dela mitt liv med denna donna hon Rockar lätt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0