La Familia,,,,,

på resturang Riverside för att fira min duktiga o gryma bror
som tagit examen pluggat heltid o nästan jobbat heltid med att
driva eget,,,,du Rockar min fina bror.



barnen var helt otroligt DUKTIGA det tog 2timmar att få maten så
ur uselt med så lång tid o magen kurrade, aldrig mera Riverside även
om stället ligger trevligt, sedan hörde vi även det Ark när det hade sin
spelning vid Flustret.

Barnen övernattade hos mormor o Pilen så jag och min darling gick
först med pappa o Bibbi på en drink och därefter var vi på en drink
på Plock det var underbart härligt att få skåla med min egna prins.
Sedan hade vi gångavstånd då vi övernattade hos mamma i stan för
att hänga på låset när IKEA öppnade för köksbeställningen.




-Skål darling ,älskar att dela drinkar,tankar o livet med dig,,,,du&jag
roligare kan man inte ha du ger med skrattrynkor,,,puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0