Hade 5 min innan tåget gick att shoppa ble...

img_0745 (MMS)

Hade 5 min innan tåget gick att shoppa blev lite färglatt o somrigt hoppas att jag kan ha kläderna hann inte prova,,,bråttom bråttom, tänk hur man handlar sedan man fick barn när man väl skall unna sig själv något har man typ 5min till 15 min på sig o Thats it!? Då måste man rycka åt sig något annars så får man vara utan, konstigt nog funkar shopping under tidspress eller så är det så sällan man shoppar till sig själv så när man väl gör det så känns det mesta i affären fint,,,,förr hade jag en garderob som säkert skull slå viktoria beckham den var proppfull o färggrann o nyheter fylldes på till varje helg jag lade timmar på att hitta det "rätta" plagget,,,,,men som sagt blir man sjukt effektiv som mamma. Nu ska jag hämta 2 kids o snabbt byta om o fara iväg kanske med nya kläderna om det känns bra!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0